Tjat är bra ibland...

Och därför så klämmer jag till med fyra egobilder bara för att retas haha.. Det är ju ändå fredag...



Som sagt fredag idag, eller ja i alla fall 20 minuter till så jag får skynda mig hehe...
Tog en liten sovmorgon idag och var på jobbet vid 08-tiden och fick gjort vad jag skulle innan det var dags för ett litet CCTV-möte.. Efter det mötet var det dags för lunch och sedan gick eftermiddagen åt att göra en fredagsinfo till Trafikrummet och skicka iväg diverse rapporter..

Har väl varit en dag på jobbet med blandade känslor.. Finns en del gnyende just nu och har en liten oro att det inte ska sluta bra.. Men som vanligt har det funnits ljusa stunder på jobbet med.. Givetvis..

Nåja vid 16.30 orkade jag inte mer utan bestämde mig då för att hålla helg, men hade tjuvstartat lite innan genom att göra det sista av fredagens arbete med Volbeat dundrande ut ur högtalarna på kontoret.. Nice..

På vägen hem så körde jag in om blå kiosken och köpte en kycklingkebab och åt den med stor aptit för att sedan givetvis bli proppusmättus.. Och när jag precis hade tänkt lägga mig ner i soffan och slappa lite så ringde Mathias och undrade om jag kunde köra honom till ett ställe, och givetvis ställde jag upp på det.. Om inget annat för att träffa drulen en stund hehe..

Annars har kvällen gått åt att titta på TV och uppdatera ajfånen till version 5.0.. Tog ju sin lilla tid, men nu ser det ut att vara på sluttampen...

Imorgon händer det mycket... Jag ska i alla fall på fotboll med sönerna och två till.. Gratisbiljetter tackar man inte nä till hehe.. Det är dags för den uppskjutna matchen mellan Malmö FF och de hemlösa från Stockholm..  Får väl hoppas att det hela går lugnt till.. Källor säger ju att det kan finnas en "hotbild" mot matchen..

Det är ju förvisso inte det enda som hände i Malmö under lördagen, orkar väl inte dra så mycket i det för jag har varit på möten om det, har skrivit info till trafikrummet om det, men för att dra det kort, ska man lita på de uppgifter jag har fått så bör man kanske ta det lite lugnt om man funderar på att ta en långlördag i Malmö centrum.. Men hoppas att uppgifter och farhåger är överdrivna och det blir en lugn lördag.. Men ja får väl läsa sydsvenskan.se imorgon och se om det finns någon utveckling att följa haha..

Nä nu har jag väl inte mycket mer att skriva om tror jag.. Angående de fyra fotona (eller tre och en omgjord) så hinner man ju med en del i hissen om man bor på 8 våningen hehe...

Nu ska jag väl kasta mig i soffan en stund.. Skulle kanske varit lite trevligt med sällskap och jag vet ju något sällskap jag skulle kunna tänka mig, eller hmm sorry dålig svenska, NÅGONS sällskap jag skulle kunna tänka mig..

Men vi hörs säkert snart igen och jag klarade att skriva inlägget på 10 minuter hehe...

Puss och Kramen...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0