Söndag igen...

Det är fan vad snabbt dessa söndagar kommer.. 
Man går hem från jobb på fredagen och smack så är det söndagkväll..

Nåja idag har varit en helt okej dag, inte för att jag har gjort speciellt mycket.. Somnade lite sent igår (eller i morse) så jag sov till lunch idag.. Har sedan mest varit lite wordfeud och slappande, stack iväg och handlade lite mat till idag och främst dricka, det var helt torrlagt på den varan förutom kranvattnet (som förvisso inte är att förakta)

Så egentligen har jag inte mycket mer att skriva om idag, men ville väl mest komma in och säga att jag lever, till glädje för vissa och kanske inte för vissa haha, vad vet jag..

Haft samtal från jobb också men tur för mig så gick det att lösa per telefon..

Borde kanske sätta mig och skriva lite på min berättelse, men får väl vänta tills jag känner att inspirationen kommer krypande ordentligt.. Ibland känner jag lite komma krypande men då är det svårt om man sitter i bilen eller är på jobb, och när jag sen kommer hem är den som bortblåst, men jag har inte gett upp tanken, och jag har ju ingen tidsfrist ju hehe.. Men det kommer säkert mer.. Och det är ju faktiskt mer skrivit än den del som varit publicerad här på bloggen..

Fick ju inte skrivit om gårdagen så mycket igår förutom mina hatkänslor haha.. Men Mathias och jag var i alla fall en runda på Mobilia och tittade runt lite, och hittade en del snygga farfarströjor på Dressmann så får väl titta om jag känner samma för dem när lönen kommer.
Efter det så stack vi som sagt till IKEA och bara för att käka köttbullar haha. Inget möbeltittande överhuvudtaget.. Men det är alltid lika trevligt att sitta och käka middag med någon eller båda av ens söner..

Nåja nu har det blivit några rader i bloggen och jag tänkte nu njuta av ett glas cola..

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0