Ska man skriva något en söndag?

Jaha ännu en söndag har anlänt (eller ja den är ju nu egentligen på väg mot sitt slut). Tycker de där söndagarna kommer så ofta.. Tänk om fredagarna kommit lika ofta haha

Söndagen började egentligen innan jag somnade och blev en natt med massor av konstiga drömmar som jag inte tror jag varken kan eller vill utveckla här i bloggen;)

Nåja när jag väl vaknade var klockan typ 10-11 och när jag väl kom till frukostdags var tyvärr kylen lite tom så det fick bli att värma två kanelbullar i micron haha.

Sedan var det dags efter lite navelluddspill att bege sig till stugan för att stänga av vatten och tömma lite tankar (nä inte mina tankar haha utan vattentankar hehe). Det tar ju lite tid att tömma en varmvattenberedare, men man kan ju alltid slappa i fåtöljen under tiden hehe.

Nåja väl hemma så tyckte jag det var dags för lite mat för mig och Christofer och dagens rätt blev vars en "tårtbit" av skink och ost paj och en bit av bacon och kantarellpaj. Inte alls så dumt faktiskt.

Nja mycket mer finns det väl inte att skriva om idag. Imorgon är det jobbdags igen.

Tänkte väl avsluta med att antingen toppa inlägget för mina läsare, eller förstöra det haha. En ny bild hehe från soffslöandet.

Saar såå!

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0