Odi et Amo

Ibland blir jag lite överraskad över känslor som ibland kan bubbla upp inom mig hehe.

Och idag bubblade det upp en blandning av avsky och hat.
Allt detta på IKEA när Mathias och jag intog en mellan-köttbullar med mjölk att dricka. Och de känslorna kom fram när en kille satte sig vid något bord bort vänd mot mig p g a hans sätt att äta och (vissa delar av) hans klädsel. Och att det från första mattugga till han ställde sin bricka satt en klick bea i hans mungipa.  Men kommer inte gå mer in på det. Inte här i alla fall haha. 

Och Odi et Amo är latin som betyder Jag hatar och jag älskar.

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0