Nu var det söndag igen

Och med rejält med sömn känner jag mig bättre idag, så det är ju alltid något att glädja sig åt en söndag som denna hehe.

Vaknade vid 11-12 tiden av att min moder ringde mig och frågade om jag kunde köra henne ut till stugan. Sagt och gjort, det var bara att stiga upp. Hon sa att det inte var någon brådska så det slutade med att jag fastnade på Äntligen Hemma först hehe.

När jag lämnat av henne i stugan så passade jag på att köra till Lidl och panta lite flaskor och passa på att köpa lite ingredienser till Chili con Carnen som jag tänkt att Christofer och jag skulle ha idag.
Efter det så körde jag hem om Mathias och hämtade upp honom innan vi körde ut till stugan där mamma precis var klar med gräsklippningen (vilken tur haha). Körde henne hem och Mathias och jag transporterade oss vidare till Mobilia där vi gick runt lite och tittade på kläder och böcker och så lite mer kläder innan vi stack in på Malmborgs så han kunde köpa lite snabbkaffe.

Alltid trevligt att strosa omkring så med en eller båda sönerna med lite skitsnack och så haha

Nåja väl klara på Mobilia körde jag honom hem och fick samtidigt reda på att Stoffe inte skulle äta hemma. Så det blir lite rester för mig idag och chili imorgon istället.

Nu var det inte mycket mer härifrån för denna gång. Skulle mest komma in och säga allt kännas bättre idag om någon undrade och kanske oroade sig hehe

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0