Lördagen i förskingringen...

Då var det lördag.

Fredagen ingen större höjdare med en feber över 39 där det blev nerbäddad i soffan och frös.

Natten har varit frysa, badat i svett, frusit. Och sen blev det alltså lördag och jippie tempen var precis under 39. *suck*

Nåja nu ligger jag i soffan och tittar på Skavlan. Fryser lite, men mest om fötterna haha.
Ligger här och tänker på någon, någon som skulle kunnat hålla om mig, som jag kunde hålla om..

Tänkte först skriva något vidare men hade bara riskerat låta bitter och det vill jag ju inte haha. Jag vet om det haha. Andra också. Nåja haha nu hoppar vi det haha. Är ni nyfikna får ni väl höra av er och har ni tur berättar jag hehe.

När fan ska mina jeans jag beställt komma????

Nu börjar svamlandet så kanske ska avsluta haha

Hoppas ni vet vem ni är för jag vill ha er i mitt liv för evigt på ett eller annat sätt.

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0