Ja just det... Något jag skulle berätta mer om ju..

Jag har ju varit ute på en liten tur idag som ni kanske läst om tidigare.. Och det lät ju som om jag hade åkt jättelångt eftersom jag åkte Skånetrafikens Gula Regionbussar hehe.. Men då kan jag ju upplysa allmänheten om att de bussarna kan man åka inom Malmö också hehe.. Och det var det jag gjorde idag..

Jag började med att ta bussen hemifrån till Södervärn (i en sådan grön buss) och där käkade jag en fralla, drack en Red Bull och rökte en cig för att sedan hoppa på buss 130 mot Lund (Det var alltså den gula bussen hehe)
Och när jag åkt en stund med den så kom jag till hållplatsen efter Sydsvenskan-huset och där hoppade jag faktiskt av.. Så ni ser.. Jag var fortfarande i Malmö..

Känns som jag brer på och drar på en massa haha... Jag har idag varit och skaffat mig nr 14 hehe.. Jag har varit och gaddad mig idag.. En helt underbar känsla då det var så länge sedan sist.. Vad jag tatuerat in? Kommer till det snart haha.. Eller ja, det är väl lika bra att lägga in den bilden nu då hehe..


Och jag njöt av varenda sekund av hela sessionen.. Väl spenderade timmar och ja, det var längesedan jag kände  mig så avslappnad och harmonisk, så lugn och så i fas med mig själv.. Jag var så avslappnad att jag vid flera tillfällen antingen slumrade till eller höll på att somna... Finns fan inte någon bättre terapi för mig tror jag..

Och jag kan verkligen rekommendera han som tatuerade mig.. Edvin heter han och Studion Edvin Art.. Besök gärna hans hemsida. Och den kommer du till, om allt funkar, genom att klicka på hans bild här ovan..

Så det var väl det som har hänt idag.. Jag har varit uppe tidigt och jag somnade tidigt igår.. Och sedan har jag väl varit i studion mestadelen av dagen.. Nu ligger jag på soffan och tittar på Så mycket bättre och sneglar ner på min (inplastade) tatuering och längtar efter att få släppa ut den..

Tills vi hörs igen
Puss och Kramen..

Spårlämningar
Skrivet av: Julia

Snyggt!!!!

2011-11-03 @ 08:06:34

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0