I med och motgång tillsammans....

Ja mitt älskade Malmö FF har spelat idag i Europa League mot Metalist. Resultatet var väl inget att glädjas åt, men förlust med 4-1 för Malmö verkar vara ett gångbart resultat om man vill spela på matchen.

Spelet var väl inte speciellt värmande, och som vanligt är det så att motståndarna utnyttjar, till skillnad från Malmö, sina chanser. Tyvärr kan man inte vinna på bollinnehav. Det är målen som räknas.

Men egentligen är det inte förlusten eller Malmös spel och misstag som gjorde mig mest besviken. Nä det som gjorde mig mest arg och besviken det är ni jävlar på läktaren som kallar er själv för Himmelsblå supportrar som i 76e och 86e minuten bestämde er för att lämna läktaren och gå hem. Va fan gör ni på matchen egentligen?? Man stöttar sitt älskade lag i med och motgång från första minuten tills domaren blåser av matchen. Kan ni inte ställa upp på det: STANNA HEMMA FÖR FAN.

Vet det är starka ord men just nu HATAR jag er och ni gör mig mer ledsen, besviken och arg än vad spel och resultat gjorde. Hoppas jag aldrig mer behöver se er på Himmaborgen igen.
Hade jag varit på ståplats hade jag med glädje stämt in i sången om pinsamma sittplats.
Må Lössen från tusen kameler hemsöka era könsorgan....

Nog om det. Älskar den sång ståplats körde i slutet för viss TV-publik hehe

Himmelsblå Kärlek

 


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0