Fredag, fredag, det är fredag idag fast snart slut

Och har väl inte mycket att skriva om egentligen... Jobbet har gått bra idag, det enda med jobb är väl att det under kvällen skett en skottlossning utanför..

När jag kom hem så blev det lite gott att käka och sedan plocka undan lite.. 
Vid 18 som kom Christofer hit med sällskap och de skulle spela FIFA på Ps3..

Och som ni märker har jag mängder att skriva om just nu haha... Det står helt still i skallen vad det gäller skrivandet idag.. Så jag tror inte det blir mycket mer vettigt skrivit än det som står här nu..

Gör ett nytt försök imorgon..

Saar såå
Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0