En stund sedan igen

Glömt skrivandet en liten stund, men här kommer i alla fall ett litet inlägg. 

Gårdagen blev det inget skrivet. Hade båda sönerna här hemma och det kändes så bra hehe.
De satt förvisso och spelade FIFA12 mestadel av tiden. Men värme och kärlek kändes. 
Så när jag gick och la mig kändes det underbart skönt med "huset fullt" :)

Nåja när jag steg upp i morse så hördes det snarkanden från två håll i lägenheten och kändes väldigt orättvist haha.

Men jag kom iväg till jobbet och det blev en hel del gjort och absolut vissa trevliga saker, händelser och samtal.
Allez in allez en bra dag på jobbet;). Me like

Nåja väl hemma så var det tomt och jag la mig på soffan och slöade lite till Christofer kom hem. Då käkade vi och sedan blev det att kolla Sveriges match mot SoumiFinland. 1-2 för Sverige vilket ju var bra. Samtidigt som vi tittade spelade vi WordFeud mot varandra och även Cross Fingers. 

Mathias är inte här ikväll och Christofer gick precis och jag har nog inte mycket mer att skriva just nu, så jag återkommer en annan gång hehe

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0