Torsdagens korta sammanfattning

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Hade tanken att jag skulle vara på jobb till kl 07 idag och lyckades nästan och var på jobb ungefär vid solens uppgång 07.15.

Varit en bra dag tycker jag och varit fullt upp större delen av dagen..

Idag så fyller min moder år och uppfyller officiellt pensionsåldern. Ja jag har gratulerat henne och jag och grabbarna ska hem där på söndag då Christofer bestämde att han skulle laga maten. Slipper ju mamma/farmor stå vid spisen ju;)

Och på tal om söner så är det ju dags för Mathias imorrn hehe. Ska han klara det? Ska han gråta? Ska han skrika?
Haha jag bara skojar, det kommer att gå jättebra ju. Kanske blir lite foton under tiden. Antingen här eller på twitter eller kanske på båda haha. Vi får väl se.

Ja då var det väl inte mycket mer denna gången tror jag för vill varken prata fotboll eller håkky denna kväll. Så jag önskar trevlig kväll och säger

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0