Tisdagen kom även denna vecka

Det var kanske inte helt oväntat.. Den dagen är ju en av de dagar som brukar dyka upp varje vecka...

Blev en snabb uppstart på morgonen då jag vaknade lite sent, men var på min plats på jobb vid 8 tiden.. Var inte en superdag idag, där jag känt en konstig psykisk stress inombords.. Känns som om det är mycket just nu och är rädd att jag ska hamna i en låsning.. Men so far so good.. Men känner det också för jag är helt slut i skallen när jag kommer hem..

Nåja.. Vi fick börjat med förberedelser av flytt av trafikrum idag och blev klara med det och kan förhoppningsvis påbörja hela flytten imorgon.. Får väl hoppas det...

Finns väl inte så mycket mer att berätta om arbetsdagen egentligen, kan ju berätta att jag åt Janssons Frestelse till lunch idag, och den var god även om det fattades lite Jansson i den om man säger så hehe

Efter jobb så stack jag iväg till Edvin och pratade lite med honom.. Samtalet blev väl lite längre än vad vi båda hade trott haha.. Men när vi börjar prata tatueringar så om inget annat så börjar det glöda i Edvin och hans ögon hehe

Väl hemma så blev det lite mat och ja tyvärr så somnade jag sen som en klubbad säl.. Vaknade en timme senare och har nu mest förhoppningen att jag ska kunna sova i natt.. Känns som om man skulle behöva lite ledighet.. Men julen är ju tyvärr en arbetsgivarhelg i år..
Men ansökte i alla fall om semester den 23 december (är ju en normal full dag) för det är ju då det ska ut och handlas julklappar och det är ju inte så kul att ge sig ut när man slutar jobba så det kan vara bra med en semesterdag plus att det blir lite av en långhelg då ju..

Men nu har jag nog inte mycket mer att skriva om egentligen så jag tror att jag avslutar för denna gång haha..
Men jag lovar/hotar jag återkommer haha

Puss och Kramen

Spårlämningar
Skrivet av: ttheresebjörkman, :)

svar;

det har inte snöat hos mig :(

tycker du det ska vara snö på julafton?:)

2011-11-29 @ 22:12:42
Här hittas jag: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0