Söndagens inlägg...

Det lär inte bli så långt. Inte hänt eller gjort så mycket idag.

Känns som om dagen bestått i en enda lång malande huvudvärk. Eller egentligen som om någon stått och slagit mig i pannan konstant.

Sov en stund men huvudvärken följde med in i drömmen, så tanken på glada drömmar var bara att glömma.
Får väl hoppas det försvinner under natten.

Gjorde egen pizza idag med två olika topings vilket inte alls blev dumt. Riktigt nöjd med mig själv där hehe.

Nu blir det avslutning på inlägget och jag ska fortsätta titta på dokumentären om Ronnie Pettersson.

Imorgon är det måndag igen med allt vad det innebär

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0