Shorty-one

Blir nog ett kort inlägg idag.

Har gjort en hel del idag men inte hänt så mycket trots det haha. Har tillbringat hela dagen i Tygelsjö med flytt och iordningställande. När jag kom tillbaka till kontoret så var det i princip dags att bege sig hemåt.

Väl hemma blev det en snabb middag framför TV med intagande av BBR och till det iskall mjölk haha. Gott. Ja allt var gott men faktiskt mjölken som lockade mest haha.

Tyvärr somnade jag en stund på soffan men hoppas att det inte ska straffa sig allt för mycket när det är dags att sova på riktigt. Sist det hände somnade jag inte förrän runt 2-tiden.

Imorgon känns det som om jag kommer att få en hel del att göra på jobb och hoppas nu att jag hinner med allt som jag har inplanerat imorgon. Nåja inte mycket mer att göra än att kavla upp ärmarna och sätta igång typ

Ska försöka ordna upp lite i ett projekt också.

Nä nu har jag inte mycket mer att tillföra känns det som. Ryggen värker lite så en liten tablett kanske.

Vi hörs snart igen kära läsare

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0