Onsdagens rosor i den murkna rabatten..

Eller vad man nu ska skriva för överskrift haha..

Det var tidigt första möte på jobb idag, men å andra sidan så blev det ju bjudefrukost så jag klagar inte haha..  Och när det mötet var klart och alla småkonferenser efteråt var det nästan tid för mig att ge mig av till andra dagen av föredrag.. Gick väl hyffsat för mig idag, men en fråga under föredraget fick mig att släppa ut alla taggarna,  och det retar mig lite.

Fått iväg brevet idag förresten

När vi var klara med föredraget så körde jag hem och det blev en lite tidigare dag för mig men det tyckte jag att jag kunde vara värd haha..

Nåja när jag kom hem så möttes jag av Christofer i porten, eller ja vi kom samtidigt.. Så det var upp och efter lite fiblande med hans högtalare så käkade vi lite..
Jag är riktigt trött idag och jag tror att jag nickat till och somnat minst tre gånger idag sedan jag kom hem.. Vet inte vad det är men trött var jag och ja trött är jag.. Men det är snart helg igen..

Hmm som ni märker så har jag inte mycket intressant att skriva om idag och det är egentligen ganska tomt i skallen just nu.. Borde kanske avsluta detta inlägg... Mycket tankar ändå som snurrar men inget som jag kommer dela med mig av här i alla fall.. Nä det är inget jättejobbigt det är bara tankar..

Nåja jag kommer säkert tillbaka snart igen och skriver några fler ointressanta ord haha

Ha det bäst alla

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0