Onsdagens ankomst var ganska väntad..

Fast kanske inte så konstigt med tanke på att det varit både måndag och tisdag. Och då är ju inte onsdagen en väldigt stor överraskning.

Idag var jag på jobb lite innan 07.00 och började dagen med en APT. Sedan var det dags att ta tag i resten av dagen som bestod av att få upp en arbetsstation, ett antal telefoner och plocka fram lite material till Farbror Blå samt till en skola. Även uppdaterat ett av våra system käkat lite, fikat och X antal telefonsamtal och mailbesvarande. Som ni ser; fullt upp och totalt ointressant att läsa om haha

Men var ju tvungen att hitta på något att skriva om eftersom jag inte har något speciellt att skriva om idag.

Jo förresten. Jag har fått sålt två till av mina foton hehe. Var tvungen att kolla upp vem det var som hade köpt dessa två bilder och det visar sig att det faktiskt var min überarbetsgivare Malmö stad som köpt dem hehe. Tyvärr kunde jag inte se vilken förvaltning som köpt så jag får väl hålla ögonen öppna och se om jag stöter på dem någonstans hehe.

Något mer då? Nja tror inte det, i alla fall inte något som jag kan eller vill skriva om här på bloggen. Så istället för att linda in mig i det så blir det istället

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0