Måndag måndag måndag

Trött och inte så mycket att skriva om.
Jobbet var möten. Inställda möten som ersattes med andra möten och planer om andra möten.

Kom iväg i tid imorse men var tvungen att köra hem om innan för att hämta snus. Då var på jobb typ kvart i 8. Och jag stannade på jobb till typ 16.30 då jag körde hem och hämtade upp en trött Christofer för att köra till en buffé. Och på ett ställe med 10-15 poliser som också bestämt dig för buffé.

Efter det så körde jag Christofer hem och jag vidare. Och efter lite lekande på photoshop ligger jag och tittar på ett program om väder på andra planeter i vårt skolsystem.

Och som ni märker inte mycket att skriva om haha

Puss och Kramen



Ps... Har jag sagt jag älskar mina söner???


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0