Måndag igen..

Blir nog inte så mycket skrivit, men å andra sidan är detta ju det tredje inlägget idag.. Alltid något eller hur..

Var på jobb redan vid 7-tiden imorse, men det berodde mest på att vi skulle ha APT på morgonen..
Men som jag skrev i början på inlägget så blir det inte så mycket skrivit idag skulle jag tro, inte i detta inlägg.. Har en krypande känsla i kroppen och tror mig veta vad det beror på.. 
Det är julen som kommer krypande i kroppen.. Vad skoj kanske ni säger, nja inte i detta fallet... Det krypande beror på att det är oron för att få ihop allt, att vilja köpa vissa saker i julklapp... Men kanske inte har råd..

Jo jag vet att jag har underbara söner som är väldigt förstående men det är inte det det hänger på, det är min egen inre tillfredställelse, eftersom jag älskar att ge..

Jag har nog lyckats få ihop det jag ska köpa, men får som vanligt vänta tills den 23 dec och köpa det och hoppas att det jag har tittat ut finns kvar då..

Nä detta är inte skrivit för att ni ska sitta och tycka synd om mig eller så, absolut inte... Jag ville bara försöka förklara känslan inombords..

Jag vill också kunna ligga i genomsnittet att kunna köpa julklappar för totalt 6 000 kr (eller ja kanske inte just den summan, men inte behöva tänka så mycket på vad det kostar..)

Skit samma och nog om det.. Det brukar lösa sig på något sätt.. Har en tanke som skulle kunna hjälpa till lite men ska bara bli färdig till att ställa frågan...

Annars har det varit en helt okej dag och finns väl inte mycket mer att skriva om det så jag vet inte vad mer jag ska skriva om.. Hmm jo jag kan ju nämna min önskelista (Och för min del är det ju både till julafton och juldagen, då jag fyller år) kanske haha

Zlatans Bok
Maffiakrig (också en bok)
Jack in a (tin)box (Jack Daniels)
Replika (kan ni ju fundera på haha)
JackDaniels Shotglas
Det som Mathias försöker få tag i (nä vet inte vad det är men vet jag vill ha det ändå haha)
Jacka (speciel one)
Volbeat senaste DVD

Ja det finns nog mer, vet att jag tänkt på mer men kan inte komma på vad det var just nu haha så får väl återkomma med det i så fall haha.. Och egentligen så har jag en gigantisk lista på böcker jag skulle vilja ha hehe
Och NEJ inte pocketböcker...

Nä nu blir det inte mer skrivit idag Vi hörs snart igen
Puss och Kramen


Spårlämningar
Skrivet av: ttheresebjörkman, :)

svar;

min helg har varit toppen! :)

har ni fått snö ännu?:)

2011-11-29 @ 17:07:48
Här hittas jag: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0