Lördagen som den var..

Tänkte försöka få ihop ett litet inlägg, förutom mitt förra om saknaden efter min älskade mormor..

Somnade på soffan igår och det gjorde att jag vaknade lätt frusen och förvirrad på soffan imorse vid 10-tiden så jag hade två val, antingen in och kasta mig i sängen och kura in mig under täcket.. ELLER stiga upp och duka fram lite frulle.. 

Ni som känner mig kanske blir överraskade när jag skriver att det jag valde var att stiga upp och duka fram lite frulle haha... Jo det är faktiskt sant. Scouts Honour.. (eller hur det nu stavas haha)

Sedan blev det mest ta det lite lugnt och jag ställde fram lite adventsstakar i fönsterna som alla andra duktiga svenskar haha.. Men tog det egentligen bara ganska lugnt, snackade lite i telefon med min mamma. 

Intressant så far?? haha Tänkte väl det haha... Nåja vid 15-tiden så fick jag ett litet sms från Mathias att han var vaken och frågade om vi skulle ta en runda på Mobilia, sagt och gjort så blev det, så att jag kunde komma ut lite också hehe.. Hämtade upp honom hemma hos hans mamma och vi körde sista biten till Mobilia där vi började på Stadium, sedan Dressmann, för vidare till Intersport och vidare till H&M för att sedan vandra tillbaka till Stadium..
Oj jag glömde visst en inplanerad drickapaus mellan Intersport och H&M haha där det inköptes snus och en cola..
Om det blev något handlat? Ja faktiskt.. Mathias köpte en väst, en T-shirt och tre par skjortor och en mössa och en halsbuff (typ).. Själv kom jag hem med en ny mössa och ett par nya handskar... 

Nåja helt plötsligt började Mobilias högtalare berätta att de stängde affären så vi var väl tvugna att ta oss ut därifrån.. De blir så kinkiga om man stannar kvar efter att de har stängt har jag hört och det är kanske lite dumt att göra folk upprörda för en sådan sak kanske??

Nåja jag körde Mathias och hans kassar hem och själv förpassade jag mig till COOP där jag inhandlade lite cola, mjölk, EN stekt sill i ättika och lite janssons.. Ja även en liten inredningspresent till Christofers rum, men eftersom han inte vet vad det är för något än så vill jag ju inte skriva det här än, men jag har satt in det på hans rum i alla fall.. Hoppas att han nu bara inte fått jättehöga förväntningar på vad det kan vara haha... Bara en liten prick över ett i hehe...

Hade egentligen funderat på att äta min sillamacka till frukost imorgon, men ja blir man sugen så blir man så det blev en knäckemacka med stekt sill.. Inte alls så dumt faktiskt hehe..

Inget annat då? Nja lite WordFeud och lite sms:ande med en long lost friend och givetvis TV tittande..
Och nu sitter jag här och försöker få ihop ett inlägg.. Samtidigt som jag känner att jag behöver gå på toaletten, samtidigt som jag känner att jag är törstig.. Hmmm borde väl inte gå hand i hand, i alla fall inte så tätt haha..
Annars är det ju inkomster och utgifter även där haha

Nä nu tror jag inte att jag har mycket mer att förtälja om dagen, men jag kommer kanske tillbaka redan imorgon hehe..
Så länge ha det bra och saar såå

Puss och Kramen


Jag och nya mössan hehe
Och JA märket är upp och ner
För att man ska vika upp mössan
MEN det vill inte jag ju hehe

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0