Jaha....

Då ligger man nyduschad i soffan och ska försöka då ihop ett par rader innan det är sängdags..

Problemet är bara att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva om.. Visst det har varit hektiskt på jobb idag men hur förklarar jag här problemen det uppstod vid ombyggnaden idag? När två högskåp och två kylar ska in på ungefär samma utrymme som de två kylarna stått?? Nåja vi kom fram till en lösning tillslut som jag hoppas blir så bra som det kändes när vi kom fram till det? Vi får väl se hur det slutar hehe

Nåja när jag väl var hemma närmare kl 18 än 17 blev det grillad kyckling och nudel och grönsaksröra. Det var helt okej även om det kanske inte var riktigt det jag ville ha. Men blev mätt och är väl huvudsaken hehe.

Men nu har jag nog inte mycket mer. Imorgon (plus onsdag och torsdag) ska jag och en kollega till mig hålla föredrag på en typ av mässa. Lite nervöst men det ska säkert gå bra.

Ha en fortsatt bra natt och kväll.

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0