Ibland är det väl tydligen så att man inte ska förstå??

Ibland är det kanske inte meningen att man ska fatta?

Men det är alltså 2011 och ganska snart 2012 och det är fortfarande tillåtet i Sverige med tidelag...
Jag har vetat att det inte fanns en lag mot det, men nu äntligen ska de lägga fram ett förslag att det ska bli olagligt att sätta på sina djur.. 

Va fan, borde inte det varit förbjudet för länge sedan? Eller allra helst aldrig varit tillåtet??
Det är ju sjukt....

Och varför vapnet är som bild till inlägget, ja det får ni själv gissa och lista ut...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0