Gör ett försök idag med..

Tja imorse var det inte lätt att komma upp och det blev en hel del snooze men lyckade i alla fall att vara på jobbet innan kl 8..

Har egentligen inte så mycket att skriva om jobb idag, det jag har håller jag för mig själv..

Men stack i alla fall från jobb vid 16.15 ca och stack då först hem till mig och hämtade en resväska och körde sedan med den till min mamma eftersom hon ska ut på en liten resa på fredag..

Hon behövde ha handlat lite och hämtat lite pengar så det blev först en tur till minuten, där den förste givetvis var trasig, för att sedan förpassa oss till Mobilia där hon fick handlat det hon skulle och samtidigt så bjöd hon mig på BK som tack för hjälpen typ.. Inte så dumt alls hehe...

Annars har jag inte gjort mycket, skrivit lite, men inte på min story utan en liten krönika..

Trött och ska snart in i loppelådan, huvudvärk och ont i nacken också, men en liten tablett och sömn ska säkert kunna bota det..

Imorgon ska jag ju vara på jobb typ halv 8 för vi ska iväg till Tygelsjö..

Ja som ni märker så har jag inte så mycket att skriva om så jag får väl reta er med ett litet foto istället och sedan avsluta inlägget..

Men vi hörs säkert imorgon igen...

Puss och Kramen..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0