Föstudagur

Då var det alltså fredag igen, eller ja den är väl på gång mot sitt slut..
Har väl ungefär lika mycket att skriva om som jag brukar ha haha..

Kom iväg och körde mot jobbet ungefär vid 06.45 och var väl där ungefär kvart över.. Ja jag hade lite annat att utföra innan jag kom till jobb hehe..
Detta var första dagen jag hade en hel dag på jobbet utan att vara där ifrån eller ha några möten.. Kändes lite ovanligt men å andra sidan fick jag chansen att jobba mig ner i mailhögen och i skrivbordshögen.. Och som man säger Tiden går fort när man har roligt, så då måste jag haft jätteroligt idag på jobbet eftersom jag inte kom därifrån förrän närmare 17..

Handlade lite på vägen hem och när jag kom hem ringde telefonen och det var bara att vända tillbaka till jobbet igen där jag tillbringade lite felsökningstid och kontrolltid och var hemma igen vid kl 19 och äntligen kunde fredagen börja haha.. Men å andra sidan blev det ju lite övertid..

Käkat har jag idag också, tänka sig va, och idag blev det lite spearribs och god typ hickorysås.. Mätt och belåten blev det soffan och titta på TV och där har ni i stora drag hela min dag haha..

Sa ju att jag inte hade så mycket att skriva om idag ju.. Trött, det är ju fredag och har ju (tyvärr?) ingen att ta hänsyn till så jag kan ligga här i soffan och vifta med tårna och pilla navelludd.. Fast allt kunde ju ha varit värre ju haha..

Imorgon är det i alla fall lördag och hoppas att jag kan få till en liten sovmorgon i alla fall för att sedan vakna upp och få i sig en lite trevlig frukost med de goda påläggen som ligger och väntar i kylen hehe

Hmm fortfarande ont i skulderblad på vänster sida och vänster sida på höften... Åldern??

Nä nu orkar jag faktiskt inte skriva mycket mer just nu så jag avslutar detta inlägget men lovar att komma tillbaka snart igen och skriva några ord till er igen. Det verkar i alla fall ha tagit till att blåsa ute nu.. Men det var väl kanske väntat... Hoppas att huset inte börjar vaja för mycket hehe

Puss och Kramen



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0