Fortsättningen kanske??

Fick väl någorlunda bukt på huvudvärken när jag begav mig till Kockums Fritid för tredje dagen av vårt seminarium men inte helt. Konstiga smärtor i armbågstrakten och skulderpartiet. Men det går väl över det med.

Seminariet gick i alla fall bra så kan väl inte klaga allt för mycket haha.

På vägen hem handlade jag lite pasta, ketchup och crème fraîche och efter att Christofer tagit sig en promenad så höll jag honom sällskap när han lagade spagetti och köttfärssås till oss. Och några stunder senare så satt vi och var väldigt mätta och lovade ännu en gång att aldrig mer äta haha.

På tal om mat så vet ni väl att Keso är köttfärs gjord på Mumintroll haha.

Annars är det väl inte mycket mer att tillägga om dagen haha. Ska ut och köra lite sen och bland annat hämta Christofer efter att han tränat.

Grattis förresten till en vän som fyller år idag.

Hmm nä om man skulle avsluta detta kanske intetsägande inlägg haha. Tror att jag avslutar med en trött jag i soffan skrivandes blogginlägg haha

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0