Ett söndagsförsök....

Kanske skulle få till en rad eller tre så här när söndagen ännu är en söndag och jag somnar för att vakna till en måndag?

Idag känns det som om det varit en total dimma hela dagen. Ja, nu menade jag ju utomhus om det var någon som trodde något annat haha. Riktig ärtsoppa.

Har väl inte gjort många knop idag. Plockat undan lite, hämtat min mamma på Malmö C efter hennes veckolånga besök hos sin syster i Karlskrona och så flyttade jag hem igen till kära Lorensborg.

Har väl inte så mycket att skriva om egentligen utan ville som sagt bara kladda ner ett par rader i bloggen till er kära läsare.
Nu på kvällen har jag kört över skallen med trimmern och käkat middag bestående av kyckling.

Imorgon är det måndag igen och allt tar sin början ännu en gång i den eviga jakten på fredagseftermiddagen.

Som avslutning bjuder jag på en liten bild pre-trimmer.

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0