En tisdag i kosmos

Jaha vad ska jag skriva om dagen då?

Tja jag har jobbat haha... Och så har jag tillsammans med min arbetskamrat hållt det första av tre föredrag.. 
Tyckte väl inte själv att det gick helt 100, men vi fick beröm och min kära kollega tyckte att jag skötte mig bra så jag får väl lita på det haha... Imorgon är det dags igen, och frågan är om någon av oss den tredje dagen kommer in i föredragskoman där man inte vet om det var innan man nämnde någon information eller om det var igår jag sa det haha... Förhoppningsvis så slipper vi väl det..

Idag har jag käkat kycklinglasagne, fast kunde väl varit lite mer kryddor och lite mer värme haha.. Men det var gratis så vem är jag att klaga?? hehe

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Har ett brev jag borde skrivit så det var klart att skicka i övermorgon.. Fast delar av brevet är ju något som jag har skjutit framför mig i typ 4 månader nu.. Egentligen skulle jag kunna skita i vilket och inte bry mig men det är väl inte riktigt jag.. Men vi får väl se vad som händer och om det blir något brev...

Har nog inte mycket mer att skriva just nu utan funderar på om jag skulle ta mig en macka med mjukost och ett stort glas mjölk till det haha..

Vi hörs imorgon igen... Somewhere, somehow

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0