Vårrullar utan kassler fast med soya

Då var det alltså dagen som denna vecka tydligen kallas för torsdag.. 
Efter att snoozat i typ en timme i morse så kom jag äntligen upp, men kände mig så otroligt seg..
Inte för intet som man smått börjar längta efter semester..

Men det har varit en bra dag på jobbet i alla fall, så jag kan ju inte klaga på det.. En dag med bra samtal.. Vissa rätt längesedan... Men finns inte så mycket att skriva om när det gäller jobbet egentligen, men jag vill passa på att tacka Angelica för skjutsen hem.. Uppskattas, trevligare än bussen om inget annat hehe.. Och trevligare sällskap än på bussen... Lite updating blev det ju också.. Alltid trevligt...

Väl hemma så slappade jag och Mathias i soffan en stund innan vi stack ner och köpte lite mat till idag... Mathias föreslog kassler först, men det blev vårrullar och nudlar.. Eller som det heter i våra kretsar.. NUDDLAR haha... Ja jag vet internt..

När vi käkat så blev det lite TV tittande och datorhackande haha... Och precis som i triss-reklamen så plötsligt händer det... Ja inte storvinsten men att Christofer stod i dörren haha...

På lördag blir det nog lite stan för min del hade jag tänkt och om vädret blir fint så blir det nog Oxie på söndag med en runda golf för mig och Christofer.. Så håll tummen för fint väder för oss...
Jo jag vet, det kommer att gå åt helvete med rundan men förhoppningsvis så kommer vi ha trevligt och jag får ju lite motion.. Jo det är ju avancerad variant av trädgårdsarbete det där med golf och Christofer får ju komma ut och rasta sin pappa... haha Nåja vi får se hur det går..

Nä nu har jag nog inte mer att skriva om idag hehe.. Så jag får väl återkomma vid ett annat tillfälle.. Antagligen med all säkerhet senast imorgon..

Idag har jag fått berätta om något jag saknar väldigt mycket... som jag kan längta väldigt mycket efter...


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0