Tårar i ett regn...

Nä överskriften är inte så farlig som den låter hehe...
Denna fredag har jag tillbringat med att dejta.. Dejta områdets tvättstuga... Nåja jag fick tvättat 4 maskiner i alla fall och jag har nu, förhoppningsvis, allt klart inför resan.. Nu ska jag bara packa också.. Fast är ju gott om tid, ska ju inte åka förrän söndag eftermiddag..

Jobbat har jag också hunnit med idag, även om det mest bestått av möten, eller ja ett möte mellan 10-15, vilket delvis resulterade i delaktighet i ännu ett projekt.. Så i slutet av månaden ska jag åka till Halmstad för första mötet.. Nåja något intressant kanske kommer ut av det hela.. 
I månadsskiftet ska jag tydligen gå en utbildning också i hantering av windows seven.. Två dagar... haha ibland kan man undra när man ska hinna jobba hehe...

Annars då? Jo tack, varit en bra dag på jobbet faktiskt, och vem kan klaga med bjudefrukust och bjudelunch? Och sedan kaka till kaffet hehe... Och trevligt sällskap har jag ju avnjutit idag med haha..

Thoughts of blue? Jupp sådana har funnits idag med vid ett par tillfällen, och när möten börjar bli lite trista och man börjar bli lite slö ja då kan alltid sådana tankar pigga upp en lite och man mår bra igen.. hehe... Nåja, vem har sagt jag är riktigt navlad haha (hoppas ni vet vad att vara navlad är för något haha)

Christofer är lite lycklig idag för han har byggt en dator från scratch haha..

Haha här har jag hela tiden trott haft mobilt bredband Medium, när det visade sig att jag hade mobilt bredband Small haha, nåja nu har jag beställt Large i alla fall haha. Don efter person eller? Hehe

Hmm börjar nog få slut på topics att skriva om tror jag, eller som jag brukar säga, topics jag vill och kan skriva om haha.. Kanske bäst att avsluta i så fall.. Trodde jag skulle bli klar innan midnatt men icke sa nicke... haha
Men det var inte mycket jag missade med..

Nåja jag återkommer säkert...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0