Stackars lilla sjukling...

img_8640 (MMS)

Visst är det synd om mig haha...
Fast ett av de tre S har försvunnit (hoppas jag) men känner mig inte speciellt pigg och kry, men samtidigt har jag så tråkigt. Men det är det ju inte så mycket att göra åt tyvärr.
Mest synd om främst mina söner som får ta emot mina uttråkade sms haha. Live with it

Ögat är bättre just nu i alla fall, men när jag vaknade i morse kunde jag knappt få upp ögat över huvud taget. Men som sagt bättre.

Som ni förstår så har jag inte så mycket ett skriva om. Har liksom inte hänt så mycket och har inte varit med om så mycket. Det största idag var ju när jag förflyttade mig från sängen till soffan med pluset att jag då fick närmare till toa haha

Haft chans till mycket egna tankar förvisso men skriver ju inte så mycket om dem förutom att de får mig känna mig bättre (fast det visste ni ju redan).

Nä nu har jag väl inte så mycket mer att ta upp och ska väl försöka ta mig till köket och försöka få i mig lite proviva kanske. Hör av mig igen antingen senare idag eller imorgon.

Puss & Kram


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0