Søndagsgræs

Då var det söndag igen. Helgerna springer iväg tycker jag. Det känns som om man går hem från jobb på fredagen och sedan lägger man sig o så är det söndag.

Nåja nu får man göra det bästa av situationen hehe.
Jag har i alla fall sovit gott, även om jag nog inte somnade från framåt 04.00. Men kan inte skylla på någon annan än mig själv haha. Mathias och jag fastnade i en Simon & Garfunkel DVD hehe.

Hade lite svårt att somna sen, men när jag väl gjorde det så sov jag gott och drömde vackert haha. I drömmen fick jag i alla fall en text som jag väntat på hehe.

Vad har hänt so far idag då? Tja inte så mycket än. Fast har planer att sticka till jobb och hämta en bil, leta upp en adress inför en liten roadtrip imorgon till Halmstad. Skulle vilja komma till Mobilia också, kanske ta en fika och ett litet besök på Forex. Nåja får väl se vad som hinns med hehe.

Frukost har jag inte precis hunnit med och då måste jag ju ut och handla bröd och frågan är ju om jag orkar det haha. Ja just det måste ju ringa några samtal med ju.

Så ska man värdera det har jag fan inte tid att ligga här och slöa haha. Så jag får väl återkomma lite senare och eventuellt skriva lite till ju hehe.

Saar såå with love and Hell Fire

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0