Slungar som gungar...

Hmm haha

Det där med överskrifter är ju så svårt ibland haha... Och då blir det som det blir hehe..

Nåja.. Nu har ännu mer av den där söndagen gått och jag tror jag hann med allt jag sa jag skulle företa mig i mitt andra inlägg... Fick kommit iväg till Mobilia, även om det bara blev Forex, fått käka middag (kan vi väl räkna som fikan haha) fått hämtat bilen på jobb och så har jag fått ringt mina samtal, tänkte först skriva att jag bara fått svar på 50% av samtalen, men precis då så ringde det och jag fick klart med alla samtalen..
Sista samtalet var ju trevligast hehe.. Kan inte göra en annat än glad..

Sedan har jag väl inte fått gjort mer egentligen.. hehe.. Förutom att det var en ren förlustaffär att gå in på Forex hehe,

Nåja imorgon är en annan dag, det är måndag och jag ska åka till Halmstad tillsammans med min arbetskamrat Jessica.. Får väl hoppas att vädret kommer att bli någorlunda så det inte blir regn och så som det varit idag..

Hmm känns inte som jag har mängder att skriva om så jag tror jag avslutar detta inlägg..



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0