Mullenöh...

Jaha då var det dags att skriva lite nytt på bloggen..
Har väl inte så jättemycket att skriva om tror jag, men lite nyfiken är jag på vem av alla mina kära besökare har varit inne jättemånga gånger;).. Nä menar inget dumt med det, för jag är så otroligt glad för alla besök hur många gånger ni än kommer in hehe...

Idag var den första dagen på hela veckan som jag äntligen kunnat sitta någorlunda i lugn och ro på mitt kontor och kunnat arbetat med vanligt arbete.. Har blivit lite blankett och broschyrframställning idag.. Hade en liten informationsträff med ett antal biståndshandläggare..
Har varit en bra dag på jobbet idag, eller ja började lite i moll, men det har funnits good really good moments och de har jag tagit vara på vilket har gjort det till en bra dag för mig.. Saker som får mig att må bra inombords är väldigt värdefulla för mig och högaktas otroligt mycket..

Jobbade länge idag med och kom inte väg från jobbet förrän vid närmare halv sex.. Men It makes wonders för mitt flexsaldo.. I förra veckan hade jag något över 9 timmar minus på min flex och ligger nu på typ 3 timmar minus.. Rätt bra jobbat tycker jag hehe..

Blå tankar med vackra ögon har jag hunnit med det också haha... Men orkar väl inte skriva så mycket om det just nu.. (haha ni vet att jag inte skrivit så mycket mer om det även om jag hade orkat hehe)
Jo visst hade jag kunnat skriva men som ni vet så har jag ju bestämt mig för att inte prata om det ju haha.. Drömde ju så vackert om en vacker tjej när jag var i Birmingham haha...

Nu börjar jag bli trött på mig själv när jag skriver haha...
Nåja imorgon är det fredag och det är jätteskönt... Måste hinna planera det sista inför resan till Halmstad på måndag.. Se till att planera så att det blir så smidigt som möjligt både mig och min nervösa medpassagerare haha.. Men varför låta det vara svårt eller göra det svårt när man kan göra det och låta det vara enkelt hehe..

Ja just det.. Efter att jag slutat åkte jag hem och efter typ en timme mötte mina söner upp mig där hemma och lite senare ytterligare så bjöd min mamma oss på en gyrostallrik.. Den satt som en smäck och kan verkligen rekommendera gyrosen på Marathon.. So when i Malmo haha...
Nä nu ska jag sluta haha

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0