Måndagen efter söndagen.. Eight

Då var det måndag igen och ännu en vecka att strula till det i... Fast som det känns nu blir det nog inte så mycket strulande till om man säger så..

Idag var det dags för en liten reservövning och väl där nere så kände jag hur ögat började klia.. Frågade min kollega om ögat så konstigt ut och fick till svar att det var lite rött, men samtidigt så kände jag hur ögat blev mindre och mindre och ögonlocket tyngre och tyngre och helt plötsligt med ett POFF så hade ögat svullnat ganska mycket och så har det fortsatt hela dagen.. Och ja lite fick ni ju se på fotot, och det har väl inte blivit mycket bättre.. Var tvungen att lämna bilen till min mamma och kan väl säga att det är lite obehagligt att köra bil med bara ett öga som kan se ordentligt..

Som lite lök på laxen så mår jag illa, har ont i magen och huvudet bankar på, så jag gick hem lite tidigare idag, och som det känns nu så kommer det inte bli något jobb imorgon:( .. Fast ska jag bli sjuk så är det bättre nu så jag är frisk till helgen då det ska ut och flygas lite..

Finns väl inte så mycket att skriva om eftersom när jag kom hem så har jag pendlat mellan sängen och toaletten utan att prata så mycket mer om det.. Kört lite de tre S.. (Dont ask)

Något positivit idag då i allt elände?? Oja... Allt är inte nattsvart haha det är bara hälsan ju.. (Funderar på läkare då det finns några krämpor till som inte är så trevliga som jag haft ett tag nu)

Positivt var det ja.. Det var väldigt bra på jobbet så länge det varade och även lite annat sen som jag inte ska ta upp så mycket här haha.. Men kändes bra i alla fall hehe.. Kryptisk som vanligt haha.. Finns egentligen så mcyket att skriva men mina fingrar är låsta haha... Nån gång kanske, kanske i mina memoarer? haha.

Nä kära vänner.. Nu har jag lite annat som pockar på och jag måste göra haha...


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0