Måndag igen..

Då har måndagen haft sin gilla gång.. Har väl funkat hyfsat idag.. Många tankar bara.. Bra tankar för det mesta men någon liten konstig har tryckt in sig också, men försökt hålla det borta..

Större delen av förmiddagen var bäst i alla fall, vet inte om det var tröttheten som gjorde att eftermiddagen blev lite sämre (somnade inte förrän halv tre i natt).. 

Har väl sökt lite svar idag, men inte hittat dem ordentligt.. Det jag har hittat vågar jag inte tolka, för det kan bli så fel, vilket det säkert hade blivit om jag släppt lös.. Men samtidigt tänk nu om det är så.. Fast varför skulle det? Ja jag vet jag är negativ men jag tycker på ett sätt att jag har liite rätt att vara det, inte för att jag vill det utan för att jag vet hur det blir om jag tror och/eller hoppas för mycket.. Jag vet i alla fall hur det varit förr.. Men någon gång kan det väl bli som jag önskar, önskar av hela mitt hjärta..

Nåja..

Efter jobb så stack jag ut i stugan och skulle köra ner tunnan med trädgårdsavfall eftersom de tömmer den imorgon, passade på att kolla vattnet och sim sala bim visar det sig att varmvattenberedaren fungerar igen..
Var så skönt där ute, hade det inte varit för att jag hade så mycket annat som måste göras så hade jag nog stannat kvar där ute och bara njutit.. Önskar jag hade haft pengarna att köpa stugan av min mamma när hon bestämmer sig för att sälja den, men ja frågan är ju var jag skulle få ihop 250-300 000? (Snälla svara inte lån för det går inte).. Skulle vara en stor sorg i mitt hjärta när mamma väl väljer att sälja stugan.. Mitt älskade smultronställe, min meditationsplats, en stuga med såå många minnen, minnen som jag förvisso alltid kommer bära med mig i hjärtat, men vill ju ändå ha kvar platsen. 
Önskar att stugan kunde varit min, att jag där kunde dela den njutning och ro jag känner där ute med någon som jag har nära i hjärtat.. Och tillsammans skapa nya underbara varma minnen..

Tror att Mossis är min favoritplats på jorden...

När jag var klar där ute så körde jag och hämtade Christofer, och körde hem där vi möttes av en leende Mathias hehe.. Körde sedan Christofer till hans träning, och tydligen såg han fram emot den fast det ösregnade när vi körde..

Jävla trafik var det ju också när vi körde, vilket beror på en liten kombination av att det är Vårruset och efter det så spelar Malmö FF mot IFK Ica.. (Ja jag har kraftig PMS jag lovar)

Har nog inte mycket mer att uttrycka just nu, det är mycket eller ja två saker som cirkulerar i skallen just nu och kan väl inte "koncentrera" mig på annat vettigt.. Varför vet jag inte, jag anar ju svaret men ändå... Jaja idiot blev jag ju inte idag..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0