Längtan...

Brendan Francis sa:

Om du verkligen längtar efter något, ha modet att satsa allt för att uppnå det.

Och det försöker jag verkligen göra, om jag lyckas återstår ju att se..Det är ju faktiskt lite som Karen Blixen sa att Själva längtan är beviset på att det vi längtar efter finns...

Då måste det ju betyda att tjejen/kvinnan i mina drömmar finns i verkligheten, eftersom jag längtar efter henne.
Hon är så vacker, så vackra ögon så vackert hår. Jag önskar att jag kunde beskriva henne mer och kunnat visa henne på någon bild, men tyvärr så kan jag inte göra det..

Kanske låter totalt skruvat och konstigt. Jag kan förstå det, men det är inte så farligt som det låter. Inte alls. Det är mer att jag håller mycket för mig själv om man säger så

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0