Lång dag kanske...

Idag har jag varit på utbildning och även om tempot var 120 km/h när läraren pratade så tycker jag det har gått hyfsat idag.. Med lunch på Rådhuskällaren, gratis kaffe, dricka, frukost och godis på utbildningsstället hehe... Nåja vi höll på till klockan 17 och då fick jag ta mig till jobbet för att Farbror Blå behövde lite CCTV material.. 
Det tog typ 3,5 timmar att få fram det materialet så det gör väl gott i lönekuvertet så småningom..

Egentligen har jag inte mycket mer att skriva idag för jag är helt trött i skallen med att först få huvudet korvstoppat och det sista intryckt med en potatisstöt och sedan sitta och leta material..

Så ni får ursäkta att det blir ett kort inlägg idag och lovar försöka återkomma med ett lite längre en annan dag...



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0