Kort i rocken och fredagsrapport

Då var det alltså fredag och som varit brukligt den senaste tiden så har jag inte så mycket att skriva om, i alla fall inte som det känns just nu i alla fall... Händer kanske inte så mycket kul i livet just nu eler så är det som så att jag inte vill skriva alla händelser och eller tankar...

Nåja en busstur gjorde att jag var på jobbet ungefär halv åtta.. Eller om man kollar min flexklocka så är den exakta tiden lite mer åt 08.35 snåret men så petig behöver man kanske inte vara haha..
Väl på jobb var det en snabb kopp kaffe innan jag fick sticka iväg och handa lite frukostfrallor till ett möte som vi skulle ha på förmiddagen... Så då behöver jag inte berätta mer om förmiddagen haha...

Eftermiddagen flöt på och finns väl inte så mycket att skriva om egentligen, förutom att min mamma ringde och skulle köra från stugan och undrade om jag ville ha skjuts hem, och ja vem är jag att tacka nej till något sådant... Så några samtal, mail och rökpauser och minimöten senare var klockan äntligen 16 och det var dags att bli hämtad.. Passade även på att köpa månadens stock med snus på vägen hem.. Kände för lite förändring så det blev inte gamla vanliga Kronan utan jag körde på Granit denna gång..

Väl hemma blev det slapp i soffan och Mathias skulle sedan iväg på lite paaaarteeeeejjj... Haha Så det blev a dinner for one och nu sitter jag här..
Har käkat kollat TV, skickat lite SMS och ja nu tänkte jag att nu får det vara bloggdags..

Usch läser man bara här skulle man kunna tro att jag inte gjort ett dugg idag, men ja det kan jag inte hålla med om hehe...

Mitt förra inlägg var kanske lite kryptiskt, men ja jag har haft en bra dag på jobb, men lite melankoli smög sig in under dagen, och det var väl egentligen när det blev lite tankar på att ha någon att få krama, vara nära..

Finns nog någon jag skulle kunna tänka mig vara nära, krama, kyssa just nu, men det håller jag för mig själv.. Men tror att hon vet om det..

Nä nu har jag nog inte mer för närvarande skulle jag tro så innan jag börjar sväva bort helt kanske jag borde avsluta detta inlägg.. Och om någon skulle undra varför det skrivs så lite om the blue feelings på senaste tiden kan jag bara säga, de är inte borta över huvudtaget och de finns där varje dag.. Men valt att inte skriva om det bara.. Kommer kanske tillbaka, vad vet jag...

Nu är detta slut..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0