Kompletterande Birmingham

Det var ju några foto jag glömde igår och några som fanns
på en annan telefon så jag tänkte lägga in dem nu:


Min sköna säng...
Riktigt skön att sova i och sov jättegott i den.
Synd inte någon speciell låg bredvid mig
istället för att jag vräkte
mig över hela sängen i all min ensamhet hehe...



Andra delen av hotellrummet... Så det var nog det mesta om det.
Tänkte att toaletten inte är så himla intressant att titta på så det
skippade jag hehe..


För er som inte vet om det så älskar jag blått ljus haha...
Har redan framfört här på jobb att vårt nya serverrum gärna
får flöda i blått ljus hehe.. Me like alot..


Något annat jag gillar är också många och stora skärmar haha...
Ja jag är lite nördig när det gäller det.. Tycker ju bara att det är
stenfräckt haha.. Ska försöka få till det på jobbet också...

Ja det var de foton som jag kan delge denna gång..
Jag återkommer säkert senare med fler inlägg (kanske)


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0