Ketchupflaskan och Ulrich Vincentz..

Ännu en dag av ligga hemma på soffan och tycka synd om sig själv, fast i ärlighetens namn ska jag ju erkänna att jag känner mig mycket bättre idag och ska jobba imorgon igen...

Kan väl inte påstå att så mycket hänt idag, eller ja inte hänt mig får man kanske tillägga med avrättningen på Sibbarp.

Jag har varit och handlat lite mer ProViva idag, som jag egentligen skulle haft på jobb imorgon, men ja.. får väl köpa lite ny imorgon istället... För den är snart uppdrucken...
Och så satte jag upp en tvätttid... Och så gick jag t o m ut en tredje gång för jag behövde posta ett litet brev haha... Nåja Det var skönt ute måste jag säga och njöt riktigt av solen.. Men det var jobbigt när man inte varit ute på typ två dygn, tur man kan öppna balkongen i alla fall..

Tvätttid ja... Jag måste få tvättat lite inför Englandsresan.. Kläder för tre dagar ska ner, men eftersom det är den sortens resa som det är så måste jag ju fixa fram lite rena skjortor så ja det får ordnas på fredag... T o m som så att kavajen ska få följa med på resan.. Bara det va haha..

Dagens överskrift?? Tja varför inte... Kan ju vara som så att det beror på att det står en ketchupflaska på bordet (skulle kanske sätta ut den i kylen haha) och Ulrich gjorde sitt första mål för Malmö FF när de spelade mot Jönköping Södra i Svenska Cupen.. Matchen slutade med en vinst för Malmö med 0-4.. Övriga mål av Molle, Miljan och Herr Larsson.. Nä såg inte matchen men följde matchen live på SR.se och liverapport av Max W på Sydsvenskan.se... Gäller ju att göra vad man kan... 
(Malmö spelar förresten också på söndag i allsvenskan, hoppas matchen är innan jag ska iväg till flygplatsen)

Ännu en gång är det en dag där jag gjort något som jag inte vet hur det uppfattas eller slutar.. Men jag har gjort det och börjar ju nästan bli lite modig så här på gamla dar haha....

Nä nu har jag inte mycket mer att skriva om tror jag... Jo Tele2 skulle ringt upp mig idag angående mitt mobila bredband men det har varit tyst om dem, jag får väl försöka att ringa dem imorgon vid en ledig stund på jobbet.. Måste ju få fixat det så snart som möjligt ju...

Nåja nu ska jag försöka att äta en liten vårrulle kanske... Så då kan jag vänta lite med ketchupflaskan hahah.. JAAAAA jag tycker om ketchup till mina vårrullar, gärna lite soya också men det har jag ingen så jag klarar mig så otroligt bra på bara ketchup hehe...
Men tills vi hörs igen kan jag bara säga följande:



Spårlämningar
Skrivet av: Tele2

Hej Frankieboy,



Det var tråkigt att läsa att du inte har blivit uppringd som du blivit lovad. Vi hoppas att du fått hjälp idag i din kontakt med oss annars får du gärna mejla mig på [email protected] med ditt ärende.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-05-12 @ 16:35:23

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0