Gurkmeja

Alltid svårast det med överskrifter haha så varför inte flippa ut lite ibland.

Så otroligt rastlös i hela kroppen. Vet inte riktigt varför. Eller mer kryper i hela kroppen så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.

Något i tankarna, skulle väl kunna kalla det en längtan, en längtan efter någon, en barm och kärleksfull famn att krypa in i.
Ja ni har hört hela storyn innan. Men det är väl så det är. Kanske har känslan i kroppen inget med detta att göra eller så har det allt att göra med det, att det finns så mycket inombords som vill ut?

Nåja nu fick jag iaf skriva av mig 0,01% av bad som finns i skallen. Alltid något. Men nu är det slut på ord för denna gång, iaf slut på offentliga ord...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0