Försenad rapport

Ja det blev ju inte så mycket skrivet igår, men det är som jag skrev i det lilla jag skrev, att det var fullt upp hela dagen..
Dagen på jobbet igår var helt okej med sina ups and downs, downsen mest en olustkänsla som kommer krypande och den har förvärrats idag, vet vad det beror på och kan inte göra så mycket åt det förutom att jobba stenhårt med mig själv, men det är svårt, i alla fall i detta fallet. Blir bara så jävla irriterad, både på skeende och att jag tillåter mig själv att falla ner i hålet gång på gång..

Men positiva saker fanns ju också.. Nåja efter jobb så var det direkt att sticka iväg och hämta Christofer som skulle spela sin första A-lagsmatch igår. Det var en match i MM (Malmö Mästerskapen) och de skulle möta LB07 (div 1) och ja givetvis var det skillnad i spelet (Christofers lag, Eriksfälts FF, spelar i div 4) och efter första halvlek stod det 0-4. Dock får jag väl säga att Christofers hjälp av backlinjen inte var så stor och bra vid flertalet tillfällen. Christofer berättade att i pausen hade de fått världens utskällning och att ordet ransaka er själv hade dykt upp väldigt mycket från tränaren. Tydligen hjälpte det lite och de spelade mycket bättre i andra halvlek och matchen slutade 1-4. Så vill man hårddra det så kan man säga att de vann andra halvlek med 1-0 hehe.. Och han gjorde ju helt klart kvalificerade räddningar i andra halvlek som gjorde att det inte rann iväg i målprotokollet..

Fick inte in det i ovanstående men efter att  jag lämnat Christofer stack jag och hämtade Mathias så vi såg matchen tillsammans i ösregnet.. Men det fanns ju kaffe och grillade korvar att trösta sig med och en och annan risbulle hehe..

Efter lite andra åtagande efter matchen så stack Mathias och jag hem och vi fastnade framför TV och dator och helt plötsligt var det dags att gå och lägga sig..

Fan vad irriterad jag är just nu.. Vill bara skrika rakt ut

Nä nu blir det inte mer skrivande just nu.. För det är ju en ny dag och det får bli i ett senare inlägg..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0