Fienden inom oss..

Lördag var det idag ja.. Och när jag tittar här så verkar det som om jag totalt glömde bort att skriva något inlägg igår.. 

Ärligt talat så var det som så att jag orkade inte starta upp datorn och kände mig väl allmänt seg måste jag erkänna.. Nä inte så att det varit en dålig dag, för min dag hade varit så otrligt bra och jag mådde hur bra som helst.. Vissa saker under dagen i helhet hade också gjort att jag mådde så bra.. Behövs inte så mycket ibland.. Önskar det fanns mer jag kunde skriva om det men det är så svårt att förklara ibland.. 
Men saker och ting, personer och ord, blickar och handlingar som får mig att må bra är inte att förakta.. Och jag passar alltid på att njuta av dem när de kommer och försöker njuta så mycket jag kan..

Svammel som vanligt?

Nåja idag är det ju lördag och det fanns nog inte så mycket mer att skriva om angående fredagen.. Eller ja.. Ni vet själv.. haha..

Lördagen? Tja det blev en rejäl sovmorgon, för jag tyckte att jag var värd det efter den här veckan hehe.. Så i och med min sovmorgen blev det en sen frukost hehe.. Var nere och inhadlade den samtidigt som Christofer skulle ut och handla lite också, men våra vägar skildes vid ICA, men vi fick en liten promenad tillsammans med honom, vilket alltid är uppskattat av mig..

Väl hemma så satte Mathias och jag oss och käkade lite och satt och töntade oss som vi brukar få till ibland haha... Sedan stack Mathias upp i stan och jag fastnade än en gång i Angry Bird på aJFånen haha... Fastnat på en jvla bana just nu som jag inte kommer förbi haha.. Får kanske se om Christofer kan hjälpa mig..
Samtidigt som det varit en bra dag så vaknade jag med lite huvudvärk som sedan tyvärr utökades och blev värre.. Så jag fick gå och lägga mig och försöka sova bort det, vilket gjorde att jag tyvärr missade Emmas fest.. Men på något sätt så får jag gottgöra det sedan.. 4 Juni ska i alla fall Christofer ha sin födelsedagsfest och den ser jag fram emot.. Ska bli riktigt kul..

I och med huvudvärken och så kommer alltid en liten släng av lowness.. Lite Melankoli typ...
Då kom den här testraden upp i skallen:

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
A total eclipse of the heart



Nåja nu har huvudvärken försvunnit och jag sitter och tittar på Watchmen.. Har sett den innan men ibland kan det vara skönt att titta på något man sett innan för då kan man mer slötitta och samtidigt skriva lite i bloggen...Hehe.. Annars hade det kanske inte blivit något inlägg idag heller..

Men hjärnan fortsätter tänka på sånger och texter som den ovan och andra haha.. Inte lätt att få bort det när det väl har startat.. Men sinnet är inte så mörkt och ledset längre och det är ju faktiskt en förbättring och förändring mot förr.. Men visst, visst hade jag hellre suttit och kramat någon speciell person här bredvid mig nu än sitta här och skriva blogginlägg (nä inget dumt menat mot er kära bloggläsare hehe, vem vet kanske en av dem som läser här är den speciella jag gärna suttit och kramats med haha.. Vem vet????)

Har väl inte mycket mer att skriva om just nu i alla fall... Har väl lite funderingar på en liten musikvideo att lägga in här, och frågan är ju om jag ska lägga in den i detta inlägg eller jag ska vänta tills nästa inlägg??

Förresten, har förlängt mitt mobila bredband, så nu sitter jag bara och väntar på min nya dator.. Hoppas att inte väntan blir fööör lång.. Denna gången blir det en fullstor laptop istället för minilaptopen som jag har nu..

Antingen vet jag inte vem, eller så säger jag bara inte vem, MEN.. Jag saknar dig... Min pusselbit..

Spårlämningar
Skrivet av: ryssen

Hoppas att du får krama om din pusselbit snart. Du har ett stort hjärta. Du förtjänar verkligen att vara lycklig!!!

2011-05-22 @ 03:16:36
Här hittas jag: http://natskis.hemsida24.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0