En fredagsrapport

och du speciella skulle bara veta hur gott jag doftar hehe

Fredagen, en efterlängtad dag. Har varit en bra dag på jobbet och har flutit på i bra lagom takt..
Lite tomhet inombords men absolut hanterbart.
Mycket tankar och känslor som snurrar runt men gillar vissa av dem och börjar bli van känns det som.
Även om känslor och tankar av värme i ensamhet kanske inte är så kul att vänja sig vid??
Ce la vie eller kämpa vidare?

Efter jobb stack jag hem o fixade lite för att sedan köra min mamma till hennes avtackning (hon går i pension om någon månad)och jag har fått lite uppdateringar under kvällen av CS.. (Tack för det kära du.. Lika trevligt som du är hehe. Även om jag blev överraskad du skickade). Verkar som mamma haft trevligt om än kanske lite känslosamt

Nåja efter det så körde jag och handlade lite mat och körde sedan ut i stugan där jag tillbringat kvällen och så även den kommande natten. Om ni läst här innan så vet ni hur jag njuter just nu iaf. Hur jag trivs här ute. Verkligen mitt smultronställe när det gäller avkoppling och meditation.
Här kan jag ha mina egna tankar utan att någon hör mig..

Haha idag är jag barnfri, om man nu kan skriva så när ens barn är snart 22 och 20 år hehe...

Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om och imorgon ska jag försöka komma upp i tid så jag kommer ut och iväg till stan alt Mobilia för att se om jag skulle kunna få inhandlat någon skjorta o kanske byxor inför resan till Birmingham. Kanske fixa lite luktegott också??? Ja vi får väl se vad det blir av det hela haha. Och om jag lyckad väcka Mathias med hehe

tankar till en vän som jag fick känslan av hade något som tyngde henne. Men vet inte. Men skulle du mot förmodan läsa här vet du var jag finns.

nä nu tänkte jag lämmna er så som snart fredagen lämnar denna vecka... Men lika säkert som lördagen dyker upp efter den lämnande fredagen kommer jag tillbaka.

kramar till alla, varmare till vissa och med pussar till andra som jag tycker gjort sig förtjänt av det önskar jag er alla en god natt och hoppas att ni sover gott med vackra drömmar

With Love and Hell Fire

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0