Blickar i City


Vaknade första gången idag runt nio men det var nog inte många minuter som jag var vaken och vaknade nästa gång runt 10 men somnade nog ganska snabbt igen och vaknade sedan runt 10.45 igen och då tänkte jag att det nog vore klokt att kanske stiga upp nu så det gjorde jag..
När jag kommer ut i vardagsrummet ligger Mathias på mage i soffan fullt påklädd med armarna längs sidorna och det såg lite ut som om han ställt sig i fotänden av soffan och bara fallit framåt och somnat haha... Blir kanske så när man kommer hem runt 4 efter partaj och glömt sin ryggsäck på bussen haha..

En stund senare så ringde hans telefon och så slapp ju jag att väcka honom hehe.. 

Vi bästämde oss för att åka upp till stan så sagt och gjort så tog vi bussen upp till Gustav.. (Ja för er som inte varit i Malmö eller kommer här ifrån så är det alltså Gustav Adolfs Torg)
Och därifrån så promenerade vi på gågatan ner mot Triangeln.. Jag ville gå in på Jack and Jones och titta på lite jeans, men fick inte Mathias med mig så får väl ta det någon annan dag.. Så vi gick vidare och hamnade på Tweed och jag kom ut med en liten tröja, samtidigt som jag preliminärbokade en annan tröja till nästa månad.. Får väl se.. Den ser i alla fall snygg ut på bild, precis som denna här ovan som jag köpte idag hehe..

Efter det så tänkte vi att hmm vi kanske skulle käka något idag, så det blev som ni kunde läsa i förra inlägget, en måltid på Stippes.. Ägg Bacon och stekt potatis.. Mumsigt och gott hehe... Klart übermätta så promenerade vi bort till Triangelns köpcenter där vi bl a var inne på Stadium, där jag såg sneakers jag skulle kunna tänka mig, men det som blev köpt var nya benskydd till Mathias.. Får väl se om det kan bli sneakers (och kanske jeans) en annan gång hehe... 

Hittade Sons of Anarchy säsong 1 och 2 till en bra peng inne på Rocks också... Mycket att tänka på haha...

Nåja när vi var klara där inne så promenerade vi bort till Station Triangeln och tog tåget till Hyllie för att sedan ta bussen därifrån.. Inte för att det är närmare utan för det är lite kul haha..

Väl hemma så fick jag kollat in ett mail som jag fått, och måste säga att det var ett av de trevligaste och härligaste mail jag fått om inte någonsin men på väldigt länge haha... Kan man nog återkomma till mer än en gång skulle jag tro.. Och ja sådana mail får gärna komma fler gånger haha...

Annars har vi nog mest suttit och småglott på TV handlat och käkat lite gott.. Snackat lite med mamma mutti också och hon ska väl försöka ringa och väcka mig vid 7 imorgon och lämna bilen till mig om nu Christofer och jag ska komma iväg på lite golf om nu vädret tillåter det.. Vi får väl se.. Blåser väldigt ute just nu hörs det som..

Nä nu hade jag väl inte mycket mer att skriva, och skulle ni nu vilja se hela bilden som visas beskuren här uppe, ja då finns den med all säkerhet på en Facebook-sida nära dig (ja eller något haha)
Slut för idag.. Tack för idag..
Och till någon speciell.. Du vet var jag finns.. Wont regret it hehe..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0