100% Solrosolja

Idag är det den 1 maj.. Och runt om i stugorna är folk ute och demonstrerar, eller så ligger de bakfulla efter Valborgsfirandet.. Men även sedan antiken har människor firat 1 maj som en fest för våren, så jag tror jag håller mig till det..

Idag har jag inte sovit riktigt lika länge, fast jag sov ju på soffan.. Vaknade till äckligt tidigt när Mathias kom hem och tyckte att jag skulle gå och lägga mig i sängen för solen var på väg upp haha... Undrar hur han skulle uppskattat att jag gick in nu och sa till honom att stiga upp för att solen nu var uppe hehe.. Nog inte jätteglad på sin pappa då...

Vet inte varför men sitter nu samtidigt och tittar på TV och tittar på saligförklarandet av den förre påven Johannes Paulus II.. Nåja det är väl en bra söndagsaktivitet som någon... Eller?? haha Kanske kan göra något positivt för min karma??

Massa röriga drömmar även i natt (hmm verkar som om jag drömmer bättre när jag ligger på soffan)..
Men något jag verkligen avskyr är när jag inte får drömma klart..
När jag som åskådare av mina drömmar kan tänka i drömmen typ skynda dig nu för fan, hon väntar ju på att du ska komma tillbaka..
Men näääää jag ska borsta tänderna, jag ska byta strumpor jag ska sortera papper och allt jävla skit som jag kommer på hahaha..
Can't be easy to be my brain...

Finns fortfarande saker jag skulle vilja skriva men av olika skäl och orsaker väljer att INTE skriva om, av respekt, i ren självbevarelsedrift, av ren klokhet.. Kanske t o m en nypa feghet finns i den stora grytan..

Min första tanke när jag vaknade imorse var att Fan det är söndag, då är den här helgen slut.. Helgerna går så otroligt snabbt så man knappt ibland vet var de tar vägen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0