Vill..

In i dina ögon vill jag titta nu, titta in i dem på ett sätt som jag aldrig tittat förr..
Men jag tror inte att jag kommer få att se dina ögon titta på mig på samma sätt som jag tittar på dig..
Det finns en mening med allt, men tyvärr så vet jag inte vad meningen skulle vara med detta, önskar bara att det istället vore något positivt, något som kunde göra mig glad och lycklig, men det var nog inte menat så..

Känns som om det är som vanligt att jag alltid har förmågan att falla för fel kvinna, hon som inte är bra för mig, hon som inte ser mig på samma sätt som jag ser henne, hon som har helt andra preferenser än vad jag representerar..

Önskar ändå att jag inte behövde se in i dina ögon just nu på ett foto utan fick se dem på riktigt se livet i dem.. Få se ditt leende ditt härliga skratt.. Få höra dig säga de orden jag vill höra, som gör att jag vet att jag inte har fel i mina tankar och känslor..

Men visst, visst kan det vara som så att jag tolkar det negativt fast det är positivt... För någon har en gång sagt till mig att man måste trö mig på halsen för att jag ska förstå att de är intresserade.. Och det kan nog stämma ganska väl och tror också att det är som så att om jag känner något för någon och de skulle känna något liknande tillbaka så vågar jag inte tro på det, vågar jag inte tänka på att en sådan tjej skulle kunna vara intresserad av mig.. Och det gör att jag inte kan läsa av signalerna, vibbarna som hon skickar ut...

Onskar ibland att allt vore enkelt att livet vore enkelt..
Men å andra sidan hade hon läst här inne hade hon kanske vetat vad jag känner för henne, men nu tror jag inte att hon läser här inne, men jag vet inte...

Nåja nog depp för denna stund.. Fortsätta titta på National Treasure..
Och hur mycket jag än uppskattar Mathias sällskap, kunde jag nog tagit om Hon hade varit vid min sida.. Nu.. Nu och för alltid..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0