Torsdagssirap

Då var det torsdagen som varit gällande för dagen som dagens dag...

Har väl inte, som överskriften antagligen avslöjar, så mycket att skriva om idag.. Känner mig ganska tom i skallen just nu.. Nä inget större fel bara trött.. Det var möte hela förmiddagen som flöt på på ett bra sätt och eftermiddagen gick åt att göra en hel del analysarbete.. Precis när jag och mina kollegor funderade på att gå hem så fick vi en liten kris men lyckades lösa den ganska snart igen.. Snabba ryck när vi jobbar ser ni.. Fick lite annat bry efter det precis när jag skulle trycka på logga ut... Blev inte riktigt löst, men å andra sidan var det ju inte vårt fel men dont like loose ends..

Men å andra sidan så fick jag idag ett samtal som verkligen var trevligt och gjorde mig riktigt glad, så det kan jag ju inte klaga över hehe.. Borde få sådana samtal lite oftare hehe..

Något annat att ta upp just nu? Nä inte precis... Som sagt så seg i skallen idag.. Många tankar som snurrar omkring men det känns samtidigt som om det är tankar som bara får snurra omkring och att de förhoppningsvis försvinner så småningom av sig själv, för jag tror inte det blir som jag skulle velat.. 
Men förhoppninsgvis har jag en flytt att se fram emot.. I tanken är ju redan nya lägenheten möblerad i skallen, men å andra sidan vågar jag inte hoppas för mycket..
Flytten blir väl sedan det knixigaste, men mer om det sedan när jag berättar hela historien... Det ska säkert lösa sig så småningom.. Får väl hoppas att man kan hitta lite flytthjälp också hehe... 
Det perfekta hade väl varit att hittat någon som kan fixa en äckligt billig STOR lastbil (typ tung lastbil) så att turerna bliver få hehe.. Ja och någon som kan köra den också...
Men får väl bli en lagom lätt lastbil hehe..

Nåja nu får det vara slutskrivit för denna gången...
Blue feelings.. Jupp de finns där fortfarande... Tänker och längtar en del haha... Ja jag vet fjortislöjligt..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0