Tisdagsvis

Jaha då har tisdagen dykt upp och snart försvunnit också..
Tiden går fort när man har roligt men även nu hehe..

Nå vad har dagen innehållit för tankar, funderingar och skeende??
Nja det har väl varit lite som vanligt, förutom att det just nu är så underbart att vakna på morgonen och se att det är ljust ute och solen sipprar in genom persiennerna.. Me like, me like alot...
Sen att jag bestämde mig i morse för att jag skulle sova fem minuter längre (hm läs slutresultat 40 minuter) fick jag lite brådis när jag väl fick svingat benen över sängkanten.. Även om jag har flex så vill jag gärna vara på jobb 07.30 senast 08.00 och jag klarade det nästan idag då jag var på jobb 08.03 haha rätt bra tycker jag...
Imorgon blir det värre för mitt mål är att vara på jobb senast 06.55 för vi ska ha AP-möte kl 07 och missar jag det får jag vara med på AP-mötet typ kl 17 istället och det är jag inte såååå jävla sugen på..

Nå nu var det tisdagen vi skulle prata om hehe.. Har väl gått sin gilla gång hela dagen idag eller ja i alla fall förmiddagen.. Mathias hade sökt timvik på mitt jobb men han fick det tyvärr inte, lite besviken men inte mycket jag kan göra åt det, varken policyn eller anledningen..
Eftermiddagen blev ett studiebesök på Hjälpmedelscentrum i Malmö.. Intressant? Nja jo det var helt okej..
Efter återkomsten från det blev det lite småarbete med papper och rapporter och sedan lite snack med trevliga kollegor..

Innan jag körde hem så stack jag hem om Mathias (eller ja hos hans mamma) och hjälpte Mathias med lite skräpkastning eftersom han hade haft storstädning på sitt rum.. Och det verkade som han tagit det rätt bra att han inte fått timviket på MLC..
Christofer vet jag inte om det var idag som han skulle provträna för en ny klubb eller om det var vanlig träning med gamla klubben? När det än är så får jag hoppas att det går bra och han kan ta steget från div7 till div4 hehe

När jag kom hem blev det lite mat i magen som idag blev en gratinerad kotlett med humoristisk potatis och bea-sås..

På mailen fick jag ett trevligt mail som gjorde mig rätt glad faktiskt, längesedan vi hördes av.. Och på mobilen kom det ett (alldeles för) kort sms men det var trevligt i alla fall.. Och om du mot förmodan skulle läsa här så menar jag allt jag skriver.. På ett eller annat sätt haha..

Det blå hjärtat?? Jadå det finns kvar haha.. Men det är fortfarande en sådan där som jag försökt förklara innan bitterljuv känsla. Det känns skönt men ändå inte, det känns bra men kunde varit möed bättre.. Söt som fan är hon i alla fall och ögonen skulle jag kunna drunkna i hehe.. Synd hon inte var närmre hehe.. Fast kanske tur för henne det haha..

Nog om det svamlet haha... Sitter fortfarande och väntar på en del intyg som jag ska få mig tillskickat så jag/vi kan fixa det sista med flytt och hoppas att allt går bra med det, verkligen för jag har i princip redan möblerat den nya lägenheten haha... När allt börjar bli mer klart med allt och om allt går bra så lovar jag berätta mer om flytten och anledningen till flytten hehe.. 
Lite hemlighetsfull så där lagom hehe, men å andra sidan det är ni väl vana vid vid det här laget haha.. 

Nä nu var det väl inte mycket mer för tillfället.. Fortfarande sugen på att fotografera lite hehe
Saar såå..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0