Tisdagsmos....

.... Eller vem fan drog ut proppen....

Har varit så totalt seg idag, seg i skallen, seg i kroppen, ja seg om ni inte uppfattat det än.. Tydligen var jag inte ensam utan flera av mina arbetskamrater kände precis samma sak.. Vet inte om det är något på G eller om det är som så att det bara var en släng av tisdagsmelankoli? 

Men har annars varit en bra dag på jobbet så jag ska inte klaga allt för mycket.. Även om magen bråkar med mig fortfarande.. Me not like that..

Har i alla fall börjat läsa i lite lugnare takt nu så det är ju något bra (på tal om inget och totalt byta samtalsämne hehe).. Försöker väl bara fylla ut några rader eftersom jag även idag inte har så mycket att skriva om.. Får väl se om det blir som det brukar att det går en tid med små (meningslösa?) inlägg och sedan smäller det till med ett rejält långt med någon någorlunda substans i?

Som sagt inget att skriva om precis, och även idag skulle jag ju kunnat
  • skriva om ett brev jag skulle vilja skriva..
  • berätta om ett öga till öga samtal jag skulle vilja ha..
  • berätta om någon jag skulle vilja krama..
  • skriva om någon jag skulle vilja kyssa.
Men eftersom det gäller samma person/personer som igår så blir det inte mycket skrivet om det.. Jag vet t o m inte om jag hade skrivit ut det här om något av det blir gjort? Eller så kanske jag inte tänker mig för och nästa gång jag skriver så är det en eller flera rader som är borta?? Men å andra sidan kan ni ju då inte veta om det är som så att jag gjort det ELLER om det är som så att jag inte längre vill det i raden som jag skrivit innan.. HeHe...

Nä nu får det vara nog för denna gången, funderar på om jag ska ta en allvarlig diskussion med min mage och se vem som vinner (hmm vem brukar vinna)

Sysslolös som jag varit vissa stunder har jag även lyckats skissa lite tatueringar också.. Bara synd man inte har pengarna att göra dem..


Spårlämningar
Skrivet av: Helena

Nu förstår jag varför du inte säger nåt du vill inte förstöra ? har jag fattat det rätt jag är lite trögtänkt förlåt. Tatueringar är roliga jag vill ha en Eddie maskoten från Maiden men den är för okvinnlig så det blir en ängel eller nåt oheleniskt



Kram vännen / Helena,

2011-03-10 @ 19:30:31
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0