Söndagstankar

Då var det söndag igen, de kommer alltid när man minst anar det...

Igår var det lördag och det var melodifestivallördag ju hehe. Och vad brukar man säga? Alla som säger de inte tittar ljuger hehe...
En klok kvinna har sagt att melodifestivalen är som Ullared. Ingen vill veta av det men alla har varit där haha

Även om jag nu drömde på natten om en trevlig dejt med Linda Bengtzing så var det inte henne som jag ville se som vinnare. På något sätt gillade jag ändå hennes låt kanske mycket på grund av hennes närvaro och intensitet på scen (och det var väl mig hon sjöng om och slängde slängkyssar till??). Så jag hade gärna sett henne tvåa hehe..
Men om man tänker på att slå i Europa så var min klara favvomusik Swingfly med Me and My drum.. Gillar den starkt. Sa till Mathias att låten hade stänk av Teddybear Sthlm.
Det var ju inte så konstigt eftersom Swingfly gjorde låten Hey Boy tillsammans med dem hehe

Något annat då? Nja inte så mycket i alla fall inte mycket mer att jag har lite funderingar på att kanske flytta till en annan lägenhet.. Vi får väl se vad som händer och sker hehe. Har kanske något på gång hehe men som sagt inget bestämt och färdigt än.. Men förhoppningsvis kan jag ju också göra en god gärning genom att flytta hehe. Men som sagt vi får se vad som sker, det står skrivit i stjärnorna

Tills vi hörs igen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0